Kérjük, rendelje meg időben egyedi fényképes ajándékait, hogy azokat a karácsonyfa alá tehesse. Részletekért kattintson
Sok fényképes termékünket természetesen kérheti bolti átvétellel is és átveheti az üzletekben. A megrendelés során, a bejelentkezést/regisztrációt követően az üzletkereső funkció segítségével könnyedén kiválaszthatja az üzletet, ahol átveheti a fényképes terméket. Keresse meg és válassza ki a legközelebbi üzletet irányítószám vagy helységnév alapján!
Kivételek csupán az olyan termékek, melyeket méretüknél fogva nem lehet üzletben tárolni, elzárni. Pl. nagyobb fali dekorációk esetén lehet ez a helyzet. A lehetséges kézbesítési módokat az Árlistában találja. Itt tudja kiválasztani, hogy bolti átvételt szeretne vagy házhoz szállítást kér.
A megrendeléseket az üzletek három hónapig tárolják. Ahhoz, hogy el tudja hozni a rendelését az üzletből, ki kell nyomtatnia a megrendelés visszaigazolását, illetve szükséges lesz hozzá a személyi igazolvány. Ha egy Ön által megbízott személy megy érte az Ön csomagjáért, szüksége lesz az illetőnek egy megfelelő, írásbeli meghatalmazásra. Ha e mellett a kézbesítési mód mellett dönt, megrendelését kényelmesen ki tudja fizetni az üzlet kasszájánál. Mennyibe kerül a bolti átvétel? A bolti átvétel díja a csomag súlyától függetlenül bruttó 599 Ft.
Amennyiben üzletben történő átvétel módot jelölt, számlaigényét az átvétel előtt a partnerüzletben tudja jelezni. Üzletben történő átvétel esetén, utólag nem áll módunkban számlát kiállítani.
Csomagjainak biztonságos kézbesítése házhoz szállítással.
A sokéves tapasztalat és a szakértelem a garancia arra, hogy CEWE fényképes termékei biztonságosan és gyorsan kiszállításra kerülnek.
Szeretné otthon vagy a munkahelyén átvenni a megrendelt fényképes terméket? A megrendelés során válassza a kényelmes házhoz szállítást!
A fenntarthatóság és a környezetvédelem a GLS stratégiájának szerves része
Egyre szélesebb körben alkalmaz alternatív járműveket és városi logisztikai koncepciókat a csomagszállításban, és szállítási partnereinket is bevonja ezekbe a tevékenységekbe.
Folyamatosan korszerűsíti a csomagszállításra szolgáló járműparkot és a GLS vállalati személygépjárműveit, illetve gondoskodik ezek egyre környezetbarátabb üzemeléséről.
Folyamatosan csökkenti telephelyeiken a csomagmennyiséghez viszonyított erőforrás-fogyasztást, és környezetbarát telephelyek létrehozásába ruház be, pl. fotovoltaikus rendszerek alkalmazásával.
Partnerünk: GLS
Partnerünk elérhetőségei:
Telefonszám: +36-29-88-67-00
E-mail: info@gls-hungary.com
A GLS ügyfélszolgálata munkanapokon 7 és 20 óra között fogadja hívását.
Mikor történik a kiszállítás?
A fényképes termékek az elkészülésüket követő munkanapon kerülnek kézbesítésre. A GLS hétfőtől péntekig, munkaidőben kézbesít 8 és 17 óra között.
Hol találhatok meg bővebb információkat a csomagomról?
Csomagkövetés » a GLS weboldalán elérhető csomagkeresés funkció a nap bármely szakában elérhető. A kereséshez szükséges csomagszámot a fényképes termék elkészülését visszaigazoló e-mailben találhatja meg. A keresést követően a csomagtörténet azonnal megjelenik – sikeres kézbesítés esetén az átvételi elismervénnyel együtt.
A kiszállítási napon nem tartózkodom a szállítási címen. Mi a teendő?
Amennyiben változtatni szeretne a kiszállítás helyén, vagy időpontján, azt a kézbesítést megelőző munkanapon teheti meg a csomagom.eu weboldalon. A módosításhoz szükséges jelszót a GLS csomag információ visszaigazoló e-mailben találhatja meg.
3 sikertelen kézbesítési próbálkozás után a csomag visszakerül a szolgáltatóhoz.
Mennyibe kerül a házhoz szállítás?
A házhoz szállítás díja a csomag súlyától függetlenül bruttó 999 Ft.
Amennyiben megrendelésének értéke meghaladja a 10 000 Ft-ot, használja az „INGYENSZALLITAS” kuponkódot és megrendelését ingyenesen veheti át! A kupon egy termékcsoportból történő, 10 000 Ft-ot meghaladó értékű megrendelés esetén használható fel. Más kedvezményekkel nem vonható össze.
» FONTOS: transzferköltség különböző termékkategóriák rendelése esetén különböző lehet. A transzferköltségeket itt találja«
Állandóan mozgásban van, nem tudja otthon átvenni a rendelését? Kérje megrendelését a FOXPOST csomagautomaták bármelyikébe!
A FoxPost Zrt. kiemelt figyelmet fordít a fenntarthatóságra. Ezt bizonyítja az is, hogy 2023-ban elnyerték a Trade magazin Fenntarthatóság Szimbóluma díjat.
A Fenntarthatóság Szimbóluma versenyen olyan cégek és projektek részesülnek elismerésben, amelyek:
Partnerünk elérhetőségei:
Telefonszám: +36 1 999 0369
E-mail: info@foxpost.hu
Weboldal: www.foxpost.hu
A FOXPOST ügyfélszolgálata munkanapokon 9 és 21 óra között fogadja hívását.
Mikor helyezik a csomagot az automatába?
A fényképes termék az elkészülést követő munkanapon kerül elhelyezésre a csomagautomatába.
Hol találhatóak FOXPOST csomagautomaták?
A FOXPOST csomagautomaták bevásárlóközpontokban érhetőek el. Országosan már 118 csomagautomata működik, mely szám csak folyamatosan bővül!
Milyen fényképes termékek kérhetőek FOXPOST csomagautomatába?
Az elhelyezendő csomag maximum 60x36x62 cm nagyságú lehet.
Hogyan jutok hozzá a megrendelt fényképes termékhez?
Mind online, mind a CEWE Fotóvilág rendelőszoftverrel történő rendelés során könnyedén kiválaszthatja a legközelebbi FOXPOST csomagautomatát, az átvételi pont kereső segítségével. A kiválasztást követően kérjük, írja be a mobilszámát (Fontos: magyar mobil telefonszám, speciális karakter és szóköz nélkül pl. 06201234567) az adott mezőbe – ez eltérő lehet a regisztráció során megadott telefonszámtól. A csomag elhelyezéséről egy értesítő SMS-t és emailt fog kapni, benne a nyitókóddal, mellyel kinyithatja a csomagot rejtő automata ajtaját.
Mennyibe kerül a fényképes termékek átvétele a FOXPOST csomagautomatákból?
Az átvétel díja bruttó 999 Ft.
Amennyiben megrendelésének értéke meghaladja a 10 000 Ft-ot, használja az „INGYENSZALLITAS” kuponkódot és megrendelését ingyenesen veheti át! A kupon egy termékcsoportból történő, 10 000 Ft-ot meghaladó értékű megrendelés esetén használható fel. Más kedvezményekkel nem vonható össze.
» FONTOS: transzferköltség különböző termékkategóriák rendelése esetén «